Twee weken voor vertrek - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Laura Smit - WaarBenJij.nu Twee weken voor vertrek - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Laura Smit - WaarBenJij.nu

Twee weken voor vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Juni 2008 | Nederland, Raalte

Hallo allemaal!

Het duurt nog twee weken, maar je kan een reisdagboek niet vroeg genoeg aanmaken, nietwaar? In de hoop dat ik eenmaal in Amerika tijd genoeg heb om ook daadwerkelijk iets te schrijven, natuurlijk.

Wat ga ik doen? Deze paardengekke persoon gaat een maand werken en genieten op een grote fokkerij met arabische volbloeden in California, de VS dus. Helpen met verzorging, bij een show, paardrijden, kijken bij de dierenarts als die er is, een keertje shoppen natuurlijk, kortom: véél leren en véél genieten. Het is mijn tweede vliegreis en ik ga in m'n eentje...spannend! Maar ik heb geen vliegangst, dat scheelt weer.

Wat moet ik allemaal nog regelen? Dollars halen, een meeneem-lijst maken, mijn vluchtgegevens doorgeven, en ook de communicatie tussen mijn ouders en mij in die maand is nog niet helemaal geregeld - maar we komen een heel eind sinds het downloaden van Skype. Geweldige uitvinding, dat.

Nu moeten de zenuwen nog komen...ik schrijf jullie een dag van tevoren wel weer, misschien dat ze er dan zijn.

doegdoeg!

  • 30 Juni 2008 - 09:49

    Nienke:

    Heel veel plezier lau! :D

  • 30 Juni 2008 - 11:25

    Anne Smit:

    Heey lieve lau,
    heel, heel, heel veel plezier in Amerika. Het wordt vast een geweldige vakantie. 'T wordt wel saai zonder jouw hoor! Maar ik ga proberen zoveel mogelijk jouw dagboek te lezen zodat ik niks kan missen van jouw paardenavonturen.
    Nogmaals heel veel plezier!!! K mis je nu al.

    xxxAnne

  • 30 Juni 2008 - 11:25

    Anne Smit:

    Heey lieve lau,
    heel, heel, heel veel plezier in Amerika. Het wordt vast een geweldige vakantie. 'T wordt wel saai zonder jouw hoor! Maar ik ga proberen zoveel mogelijk jouw dagboek te lezen zodat ik niks kan missen van jouw paardenavonturen.
    Nogmaals heel veel plezier!!! K mis je nu al.

    xxxAnne

  • 30 Juni 2008 - 13:52

    Maaike:

    Heee lauraaaa!

    ik wil je ff heel veel plezier wensen en hierop zal ik af en toe eens kijken, beloofd (A)

    ik hoop dat je een geweldige tijd hebt daar, maar dat zal vast wel lukken! en ik zie je dan neem ik aan 11 augustus sowieso weer op de UIT dagen he! :D

    Liefs

  • 30 Juni 2008 - 16:59

    Ome Jan:

    Ha die Lau,
    Heel veel plezier en succes daar. Enne.... niet teveel naar de Amerikaanse mannen kijken, he?? ;-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Na lange tijd stilte wordt deze reisblog dan toch weer heropend.. op 25 oktober zal ik voor een halfjaar naar Newmarket, UK vertrekken! Daar ga ik me bezighouden met een onderzoeksstage op een grote paardenkliniek. Newmarket vormt het hart van de renpaardenwereld in Engeland, en daarover zal dan ook mijn onderzoek gaan. Hoewel ik me voornamelijk zal bezighouden met een berg statistiek, waarmee ik jullie zeker niet zal vermoeien op deze blog, zal er vast hier en daar weleens tijd zijn voor een uitstapje, bijvoorbeeld naar het dichtbij gelegen Cambridge. Daarnaast is er ongetwijfeld van alles te vertellen over het leven hier in Engeland! Kortom, ik doe nog geen beloftes over de frequentie van schrijven, maar ik beloof jullie wel op de hoogte te houden van de dingen die de moeite waard zijn! Liefs, Laura.

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 18609

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 16 April 2013

Newmarket 2013

12 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

California part II

01 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: