California part II - Reisverslagen van Laura Smit - WaarBenJij.nu California part II - Reisverslagen van Laura Smit - WaarBenJij.nu

California part II

Op 12 juli vertrek ik voor 6 weken naar Californië! De eerste twee weken zal ik daar bij twee meiden logeren en proberen zoveel mogelijk sightseeing te doen. Daarna vertrek ik voor 4 weken naar een appartementje in Loomis, waar ik stage ga lopen bij een grote paardenkliniek. Met o.a. een intensive care, operatiefaciliteiten en een uitgebreide afdeling voor moderne voortplantingstechnieken zal ik me daar vast niet vervelen! Ik probeer jullie zoveel mogelijk up-to-date te houden via deze site!
Liefs, Laura.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2011

Last update

04 Augustus 2011

Keep on moving

01 Augustus 2011

The working part

22 Juli 2011

Llama-handling and other challenges

20 Juli 2011

Brutalen.. hebben de halve wereld ;)
Laura

Na lange tijd stilte wordt deze reisblog dan toch weer heropend.. op 25 oktober zal ik voor een halfjaar naar Newmarket, UK vertrekken! Daar ga ik me bezighouden met een onderzoeksstage op een grote paardenkliniek. Newmarket vormt het hart van de renpaardenwereld in Engeland, en daarover zal dan ook mijn onderzoek gaan. Hoewel ik me voornamelijk zal bezighouden met een berg statistiek, waarmee ik jullie zeker niet zal vermoeien op deze blog, zal er vast hier en daar weleens tijd zijn voor een uitstapje, bijvoorbeeld naar het dichtbij gelegen Cambridge. Daarnaast is er ongetwijfeld van alles te vertellen over het leven hier in Engeland! Kortom, ik doe nog geen beloftes over de frequentie van schrijven, maar ik beloof jullie wel op de hoogte te houden van de dingen die de moeite waard zijn! Liefs, Laura.

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18600

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 16 April 2013

Newmarket 2013

12 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

California part II

01 Juli 2008 - 01 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: